פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

תיקון סורק

זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
המחיר מושפע משער הדולר ולכן יתכנו שינויים במועד ההזמנה.
  • ט.ל.ח. – “טעות לעולם חוזרת” – באתר עלולה ליפול טעות סופר הן בנתוני המכשירים המוצגים והן במחיר זה או אחר, ואנו שומרים לעצמנו את הזכות לתקנה במידה ואכן הייתה כזו 
קניה בטוחה

מידע נוסף

שירות תיקונים לסורקי חברת EPSON ניתנים בארץ ע"י חברת א.ג. מיכון שהינה הנציגה הבלעדית למתן השירות של אפסון ישראל.
טכנאי השירות של מעבדת EPSON ישראל הינם טכנאים מיומנים ומקצועיים אשר הכשרתם נעשתה ע"י חברת אפסון באירופה.
המעבדה מספקת תיקונים ושירות לכל סורקי EPSON כגון: סורקים ביתיים, סורקים מקצועיים, סורקי שיקים, סורקי ארכיון, סורקים עסקיים ועוד.
השירות ניתן במסגרת אחריות היצרן.
משך האחריות מוגדר ע"י חברת אפסון ובאמצעותו היא מעניקה את שירותי המעבדה.
בתקופת האחריות ניתן לקבל שירות במעבדת EPSON ע"י הבאת הסורק ישירות למעבדה.
על מנת להתקבל למעבדה במסגרת האחריות על הלקוח להתקשר למרכז התמיכה של אפסון בטלפון 03-3761335, לציין את מהות התקלה ולפתוח
את קריאת השירות דרכם.
בנוסף, ניתן להגיע למעבדה עם חשבונית רכישת המוצר להוכחת האחריות.

כאשר המוצר כבר אינו בתקופת האחריות, ניתן לקבל שירות במעבדת אפסון באופן פרטי.

מעבדת השירות והאחריות נמצאת בקומה הראשונה במגדלי שקל ברחוב ז'בוטינסקי 168 בני ברק.

המעבדה הינה מקצועית ומשוכללת ונותנת מענה שוטף לכלל לקוחות EPSON בישראל.

תודה רבה על שבחרתם EPSON